2013. július 4., csütörtök

Beszélhetnénk?

A villamosmegállóban megálltam. Mit is csinálok? Pár szón kívül semmit nem beszéltünk még.Mit szólna, ha bemennék? Égés lenne. Így hát visszaindultam. Útközben megbotlottam, így egyenesen egy tócsába estem. Köszi. Átkoztam magamban a telet.
A koleszba érve Léna a szobánkban volt, egy valakivel webkamerázott. Lehuppantam az ágyamra, és lefejtettem magamról a vastag ruharéteget.Léna elköszönt attól a valakitől, és felém fordult.
-Na mi volt?-kérdezte.
-Semmi.A kórházig sem mentem el.-sóhajtottam.
-Miért?
-Kicsit hülyén vette volna ki magát, ha úgymond ismeretlenül megjelenek ott.
Kicsit még beszélgettünk, majd Léna meglepő dolgot vetett fel.
-Mi lenne, ha befestenénk a hajamat valami természetes színre?
Erre a gondolatra teljesen felvillanyozódtam, és máris szervezkedni kezdtem. Megbeszéltük, hogy szombaton befestem neki a haját, meg új cuccokat is veszünk neki. Állítása szerint teljes átalakuláson akar átmenni.Felőlem rendben.
Mivel péntek volt, így nem kellett tanulnunk. Felvetettük a filmnézés ötletét, így míg Léna filmet választott, én lementem a társalgóba pattogatott kukoricáért.
Épp fordultam volna meg, amikor valakibe beleütköztem.
-Beszélhetnénk?

1 megjegyzés: