2013. augusztus 16., péntek

Az első díjam

Először is: Tudom, tudom, nagyon rég hoztam részt, de nézzétek el, nyár van, nem voltam sokat itthon. Igyekszem. :$
Aztááán:
A blog megkapta az első díját, amire én nagyon büszke vagyok. :3 Amúgy a díjat Sara Bright-tól kaptam. Köszönet érte. :3 Látogassatok el az Ő oldalára is, amit ide kattintva tudtok elérni.



Szabályok:
~11 dolog rólam
~11 válasz
~11 kérdés
~11 bloggernek továbbküldöm

~11 dolog rólam:
1: Élek-halok a lovakért, 9 évesen kezdtem lovagolni, azaz immáron 4 éve.
2: Könyvmániás vagyok, elég durván. Na jó, azért annyira nem durván. :D
3:Tervbe van véve, hogy ott leszek az októberi VampiCon-on, ugyanis a másik fő érdeklődési köröm a lovak mellett a vámpírok.
4:Kedvenc sorozatom az Odaát, a Vámpírnaplók, a Szépség és a Szörny, a Cult, és a Teen Wolf. Bár még ki sem jött, de már kedvencként tekintek a The Originals-ra is, ami a Vámpírnaplók spin-off sorozata lesz, szintén októberben fog kijönni.
5: A zenei stílusom meghatározhatatlan, bár leginkább az elektronikus zene áll közelebb hozzám. Ezek alatt értem pl. Skrillex zenéjét, de egyenesen istenítem Example-t, Calvin Harris-t, Martin Solveig-et, Pendulum-ot, és az egyéb DJ-ket.
6: Directioner vagyok. :$ Lassan két hónapja.
7: Aki szeretne, az twitteren is elér, @lauberdori néven. :D Aki bekövet, azt visszakövetem, de tényleg.
8:Egyéb kedvenc előadóm közé tartozik még Bastille, Az Imagine Dragons, Ellie Goulding, a Fall Out Boy(na őket egyenesen imádom), Coldplay, Majka, Hurts, a Little Mix, Ed Sheeran,30 Seconds to mars és hát ugye a(z) One Direction is.
8:Szeretek rajzolni. Azt mondják, tehetséges is vagyok benne, de én nem érzem úgy, hogy sokra tudnám vinni a művészetek terén.
9: Fő célom, hogy zsoké legyek, ha ez nem jön össze, akkor tréner, lótenyésztő, lovastúra vezető, vagy lovasoktató. Mindegy, csak lovak. :$ De még a fotózás is érdekel.
10: Kedvenc országom Anglia, ezen belől London a kedvenc városom, nagyon szívesen jutnék ki oda, és laknék is ott.
11: Az angol mellett még németül is tudok egy kicsit, valamint egy pár szót franciául is el tudok makogni. :3

~11 válasz
1:Mi a beceneved? Sajti, Sajtika, Mester, Dorej
2:Melyik a kedvenc országod? Anglia. :3
3: Várod a sulit? Fifty-fifty. Tanulni és korán kelni nincs kedvem, de jó ám a barátokkal lenni. :3
4: Ki a példaképed? Eleanor Calder
5: Szoktál olvasni? Alap
6: Mi a kedvenc tantárgyad? Töri, rajz, angol
7: Szereted a sorozatokat? Csak a természetfelettieket. a CW viszi nálam a pálmát, ott csak jó sorozatok mennek.
8: Mi a kedvenc ruhamárkád? Nem szeretek vásárolni, ergo nem vagyok tisztában a márkákkal. Az veszem meg, ami tetszik, nem nézek márkát. x3
9: Szeretnél egy kecskét? Igen. *-*
10: Tudsz szaltózni? Por favor, kézen állni sem tudok.
11: Hány évesen szeretnél férjhez menni? Neeeeemtudom.

~11 kérdés:
1:Mikor kezdtél blogolni?
2:Mi a hobbid?
3:Milyen zenét hallgatsz?
4:Milyen blogok fognak meg igazán?
5:Sírtál már blogon/könyvön/filmen?
6:Mi a fő célod az életben?
7:Ha tehetnéd, lenne szivárványos a hajad?
8:Kedvenc város?
9:Hanyadikba mész?
10:Melyik szó jellemez téged igazán?
11:Reggelente mennyire könnyen készülsz el?

~11 blogger, akinek továbbküldöm:
1:Vanessa Vancsik
2:A Dark című fanfiction gárdájának Igazából ez a cím viszonylag megoszlik. Én a magyar gárdának küldöm a díjat, de igazából ez egy angol lányt illet, Hannah-t, aki  az egész dark-ot írja.
3:Kittina
4:Török Boróka
5:Scene Girl
6:Etus
7:Zsoo.*
8:†♥Szikraa.™
9:Tadrihh1Dlove Adrinak két blogját is jelölném, így a következő jelölt is Ő lenne. :)
10: Tadrihh1Dlove
11: Nessa

Még egyszer nagyon köszönöm a jelölést, és ígérem, lassan hozom a következő részt is. :3
Emellett ajánlom a saját fanfictionomat is, egyenlőre még nincs sok fejezet, de sokat segítenétek pár kommentt-tel. :)

xx,
Doo

1 megjegyzés:

  1. nálam is van egy díj, bocsi, hogy ide írtam :)
    http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/2013/08/harmincharmadik-dij.html

    VálaszTörlés