2013. június 8., szombat

Az első nap ( part II.)

-Ráth Daniella, és Földi Bence. A második páros....-és az ofő csak mondta, mondta és mondta.Én viszont leblokkoltam. Ugyanis A Bencének nevezett fiú pontosan az, aki nem szimpi.Konkrétan bunkó.
Az ofő elmondta a dolgokat, mit hogyan, estébé, valamint kihangsúlyozta, hogy nincs párcsere, ebben az évben a páros feladatoknál a megadott társ a párunk, illetve a tanórákon is mellette ülünk. Amint az ofő végzett, dühösen, és határtalanul kétségbeesetten mentem vissza a szobánkba. Azonban Bence kihasználta az alkalmat, és utánam jött.
-Szóval Ell, mizu?-kérdezte felháborítóan lazán.
-Nem vagyok Ell.-mondtam.
-Oké Nem-vagyok-Ell. Hol akarsz majd ülni?
"Tőled jó távol" morogtam magamban.
-Figyi. Versenyezzünk! Ki ér előbb a szobájába?-próbálkoztam azzal, hogy lerázzam őt.
-Jó. Kapsz öt másodperc előnyt.
-Mi?
-Már csak három, gyerünk!
Futásnak eredtem. Az a három másodperc hamar lejárt, mivel pár pillanat múlva Bence a deszkáján gurult el mellettem.
-Ezt vegyem úgy, hogy nyertem?
-Vedd ahogy akarod.
-Oké, akkor én választok helyet a teremben.
Nem mondtam már semmit, hanem felkászálódtam a lépcsőn, és bementem a szobámba. Miléna már ott volt.Lerogytam az ágyamra, és hanyatt feküdtem.
-Te kivel kerültél párba?-hallottam meg Miléna hangját.
-Bencével-morogtam-Te?
-Dani-sóhajtotta.
Egész jól elbeszélgettünk. Elmesélte, miért emósodott be, hova járt suliba, mit szeret csinálni, stb.
Amikor vacsihoz hívtak minket( mert hogy itt közösen van a vacsi.Na mindegy), kilépve a szobából láttam, hogy a fiúcsapat csürheként vonul le. Bence a középpontban, természetesen. A nyakában egyik oldalon Leila, a másikon Réka kapaszkodik. Remek. Barbiek, és Ken.
Az első héten még oda ültünk, ahová akartunk, így hála a jó égnek nem kellett Bence mellett végigszenvednem a kajálást.
Amikor kifelé indultam volna az ebédlőből, valaki elkapta a karom, és visszahúzott.

1 megjegyzés: