2013. június 8., szombat

Az első nap

Első nap a Testnevelési Középiskolában.Mivel messze van Debrecenből Budapest, így közös megegyezés alapján kollégiumba költöztem.Félelemmel megtelve léptem be a kollégium ajtaján, kezemben a bőröndjeim egy részével. Anyu rögtön előresietett a portáshoz, és fontoskodva magyarázott valamit.
Azzal nem volt gondom, hogy hiányoznék valakinek, mivel tudom, hogy senkinek nem hiányoznék a családomon kívül Debrecenből. A portás anyu kezébe nyomott egy kulcsot, majd anyu intett, hogy kövessem őt.
A harmadik emeleten kaptam szobát, a 319-est. Anyunak sietnie kellett, mivel a húgomnak ma van a beiratkozása a suliba, és még haza is kellett érnie.
Kipakoltam, berendezkedtem. A saját térfelemet a magam módján kidekoráltam, (égősor, poszterek, rajzok, képek) és elégedetten néztem körbe. Azért ez így elég jól fest.
Két órával az érkezésem után belépett a szobatársam- aki egy emós lány volt. Köszönni sem volt időm, mivel szinte azonnal kiviharzott a szobából. Hát oké.
Kimentem a szobából, és ahogy becsuktam az ajtót, egy papírra lettem figyelmes az ajtón:
RÁTH DANIELLA
BALOG MILÉNA
Nos, igen. Ezek szerint a szobatársamat Milénának hívják. Jó tudni.
Lesétáltam a koleszból, és az udvarra mentem. Egy csapat fiú már kinn volt, hangosan beszélgettek, meg röhögtek. Leültem egy padra, és elővettem a telefonomat.
A hangosbemondóból egy férfi hang szólalt meg:
-A kilencedik cé osztály kérem, fáradjon az udvarra.
Remek. Én már kinn voltam, tehát nem mozdultam sehová. Pár pillanat múlva a szobatársam trappolt ki az épületből.Nem sokkal később pedig egy lánycsapat parádézott ki.Első látásra unszimpinek tűntek.
Egy férfi is kiloholt az udvarra.Körbenézett, majd kiszúrt minket, és odaszaladt hozzánk.
-Ti a kilencedik céhez tartoztok, ugye?
Mielőtt bármit mondhattam volna. a lánycsapatból egy "Igen" nyávogás hallatszott.
-Remek. És hol vannak a fiúk?
Ahogy ezt kimondta, kivágódott az ajtó, és egy rakás deszkás fiú"repült" ki rajta, valamint pár BMX-es is.
Odagurultak hozzánk, majd megálltak.
Első látásra mindenki szimpatikus volt a fiúk közül, kivéve egyet.Eleve ahogy jött, átdeszkázott a lábamon.Nem, nem kért bocsánatot.Sebaj.Aztán ahogy felcsapta a deszkát, még meg is lökött. Köszi.
-Szóval, ha mindenki itt van, akkor beosztom, ki-kivel fog a páros feladatokban dolgozni, illetve, hogy ki mellett fogtok ülni a tanórákon.Első páros: -Ráth Daniella és.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése