2013. június 11., kedd

Elengedve

#Ellaszemszög#

A folyosóra kilépve tudtam, hogy Bencét és Leilát fogom látni, és igazam is lett. Léna szorosan mögöttem jött, afféle támaszként. Bence Leila kezét fogta, és háttal nekünk állva beszélgetett a felsőbb évesekkel. Válla felett hátrapillantva elkapta a tekintetemet, azonban rögtön vissza is fordult. Indulatosan indultam el az ellenkező irányba, Léna pedig rendíthetetlenül követett. Siettségemben észre sem vettem a kifüggesztett táblát. El is mentem volna mellette, de Léna megragadta a karomat, és visszarántott. haragom egy pillanat alatt elszállt, mivel bekerültem a kosárcsapatba. Az indulatot az öröm váltotta fel, és hirtelen ugrálni támadt kedvem. Folyamatosan vigyorogtam, és észre sem vettem a körülöttem zajló dolgokat. Nándiba botlottam, de még így is vigyorogva kértem bocsánatot.
-Minek örülünk ennyire?-kérdezte.
-Bekerültem a kosárcsapatba.-vigyorogtam.
Nándi felemelte a kezét, én pedig belecsaptam.
-Kora este ünneplés?-kérdezte.
-Okés.-mondtam.
Mivel péntek van, így szabad utat engedtem magamnak, nem kellett tanulni másnapra.
Osztályfőnöki következett, így visszavonultam a termünkbe.Kicsit alábbszegett a kedvemből Bence és Leila, de egyrészt annak örültem, hogy bekerültem a csapatba, másrészt pedig, hogy megint Nándival töltöm az estét.Bence is megészlelte, hogy virulok, így az óra negyedénél jött egy cetli tőle:
"minek örülsz így?
semmi közöd hozzá.
na de télleg
kosárcsapat+nándi
nem fogtad fel, hogy kihasznál?
ő legalább normálisan viselkedik"
Ezután a mondat után nem jött több üzenet.Gondolom, megsértettem, de nem igazán zavart.Közben az ofő azt mondta, hogy a mai röpi elmarad, jövőhéten pótoljuk az edzést.Kicsit sajnáltam, viszont így több időm lesz.
A délután hamar elment, és valamikor hat körül átmentem Nándihoz.Üvöltött a zene a szobában, így nem is elsőre hallotta meg a kopogásomat.Ahogy beléptem, lejjebb halkította a zenét, és rögtön felajánlotta, hogy nézzünk valami filmet.
Volt vagy tíz óra, mire végignéztük a filmet(kettőt is végignéztünk, nem tudok nyilatkozni.Egyik rosszabb volt, mint a másik).
-Kérsz valamit inni?-kérdezte Nándi, ahogy a tévét bámultuk.
-Ja.
-Mit kérsz?
-Mi van?
Nándi elmosolyodott, és egy pillanatot kérve valahová elsietett.Kettő perc múlva egy halom üveg sörrel/mindenféle alkohollal tért vissza.
-Válassz-mutatott körbe.
A helyzet az, hogy sosem ittam még, de ez nem nagyon izgatott.Jó kedvem volt, miért is ne?Gondolkodás nélkül elvettem egy doboz sört.Nándi megint elmosolyodott, és hasonlóképpen ő is felnyitott egy sört.
Valahogy egyre több üveggel csúszott le, aztán felnyitottunk egy teli üveg vodkát is.Egyre jobban elengedtük magunkat, egyre lazábbak lettünk. Az utolsó emlékem az, hogy Nándi rám néz, és megcsókol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése